Air Canada a koronavirus

Dobrý den. mám letenku z Prahy do Havany s Air Canada na 17.3, tedy už po vyhlášení zákazu cestování. V souvislosti s tím mi společnost Lufthansa, která pro Air Canada zajišťuje první let z Prahy do Mnichova, poslala SMSku, že let je zrušen. Je pravděpodobné, že mi společnost vrátí peníze, za celou letenku, tj. i za navazující lety v rezervaci a na zpáteční lety? Nebo mělo by smysl ještě před zákazem vycestování se nějak přesouvat do Mnichova a doufat, že navazující let do Toronta nebude zrušen a pustí mě na palubu?

Dobrý den,
společnost Air Canada poskytuje změnu termínů z důvodu koronaviru zdarma. Myslím si, že je na místě uvažovat o změně termínu či zrušení cesty. Vzhledem k tomu, že od 16.3. je zákaz cestování, navíc váš první let je veden přes rizikovou zemi, tudíž i přejetí hranic je bez povolení dost riskantní a lety přes oceán jsou silně omezené, mohl by nastat problém. Zkusil bych se obrátit přímo na vystavitele letenky s žádostí o změnu termínu, či úplné zrušení.:roll_eyes:

Moc děkuji.

Vojtěch

Dobrý den, Aleši,

s ohledem na aktuální totální zákaz výjezdu do zahraničí vám bude nabídnuta změna termínu zdarma pouze s případným doplatkem do aktuální ceny nebo vrácení 100% zaplacené ceny.

Mirek

Dobrý den.,

máme podobný problém. Mame letět 9.4. na Curacao a potom, co byl vyhlášen kompletní zákaz cestování nám pouze přišel email, že se mění čas prvního letu Praha-Frankfurt. Vím, že Air Canada nabízí možnost zrušit let zdarma s tím, že peníze musíme využít na nákup nové letenky. Problém je, že nám nejdou letenky zrušit online a odkazuje nás to na zákaznickou linku, kam se nedá dovolat. Psali jsme i email a přišla nám odpověď od automatu, že si můžeme rezervaci zrušit online. Myslíte, že máme ještě počkat, jestli nás kontaktují nebo se zkusit obrátit na Lufthansu, která operuje první let?

Zdravím Helčo,

určitě bych to řešil s prodejcem, ale klidně později. 9. 4. je v současné situaci až za dlouho, takže klidně 2-3 dny před odletem. Jestli je to český prodejce, tak to bude ízy, jestli GoToGate apod., tak to vidím bledě…

Máme koupeno přímo u Air Canada, čekali jsme, že nám přijde oznámení o zrušení letu a nic. Bohužel jak jsem psala, nedá se k nim dovolat a na email odepsal automat, že si máme rezervaci zrušit sami, což nelze. Zkusili jsme ještě napsat na jejich fb, snad jsou jen přetíženi.

Zkoušel bych se tam dál dovolat, ale je to ještě relativně za dlouho, takže klidně bych tomu nechal nějaký čas.