Kvůli zpožděnému letu TAP o 3 a půl hodiny jsem nestihl let navazující. Dopravce jako důvod uváděl počasí, ale lety ve stejném období měly zpoždění mnohem menší, některé dokonce žádné. Jakým způsobem žádat o kompenzaci? Má smysl to zkusit přes formulář dopravce nebo radši rovnou využít služeb prostředníka?
Zdravím,
doporučuji zkusit zažádat o kompenzaci přes formulář dopravce, jelikož prostředníci si za své služby berou provizi. Avšak nárok na kompenzaci za zpožděný let máte pouze v některých případech, např. technické potíže, a bohužel se nevztahuje na počasí. Více informací můžete najít v našem článku.
Cestování zdar!
EČ
Taky mám zkušenost se zpožděným letem. Zkusil jsem reklamaci u dopravce, byla zamítnuta z důvodu počasí v cíli. Minimálně v době čas příletu ±12h vidím slunce, jasno a mraky. Kdybych případ řešil přes Claimcloud, bude to spíš Případ standard nebo Případ soud?
Zdravím,
za zkoušku nic nedáte, doporučila bych tedy zkontaktovat ClaimCloud. Každopádně počasí v cílové destinaci v době skutečného příletu nemusí být směrodatné, špatné počasí mohlo být například v době plánovaného příletu či kdekoliv po cestě.
Přikládám odkaz na ClaimCloud.
Držím palce!
EČ
Jaká je výhoda ClaimCloud oproti Airhelp/Compensair?
Dobrý den ještě jednou.
Služby společností jsou víceméně podobné. My doporučujeme ClaimCloud, jelikož se jedná o českou společnost, tudíž veškerá komunikace a řešení probíhá v češtině (což ocení většina českých cestovatelů). Navíc s nimi máme pozitivní zkušenosti.
S pozdravem
EČ