Kompenzace za zpožděný let Onurair, 3x nouzové přistání, nárok na ni?

Hezký den, potřebovala bych poradit ohledně zpožděného letu. Odlet byl plánován z Hurghady v 1:40 a návrat do Drážďan v 6:15.
Do Drážďan jsme se dostali až ve 23:00. mezitím jsme absolvovali 3 nouzová přistání, jedenkrát zpět v Hurghadě a 2x v Turecku Antalye. Čas strávený v letadle byl 15h, zbytek na letišti v Antalyi. Zprostředkovatel tohoto zájezdu Studentagency mi oznámil, že nemáme na nic nárok. Jsem opravdu znechucena, jelikož jsem protelefonovala nejméně 2000 Kč z Turecka do Čech, kvůli těmto komplikacím. Měl někdo toto podobně? Opravdu nevím kam se obrátit a budu ráda za každou odpověď.

Zdravím Ájo,

tak to je nemilé. :frowning: Evropské nařízení 261 (tedy kompenzace za zpožděný/zrušený let) se bohužel nevztahuje na linky, které jsou z ne-EU destinace s ne-EU aerolinkou (Onur Air je turecký, kdyby to byla evropská aerolinka, tak pak je to trochu něco jiného).

Studenti mají v tomto případě pravdu, já bych si ale ještě stěžoval a snažil se chtít po Onur Airu všechny ty náklady, které vám vznikly (telefon, jídlo, ubytování)? Onur Air se dá poměrně snadno a zdarma kontaktovat přes tento formulář:

https://www.onurair.com/en/contact/contact-form/Communication-Form/142/237/0

Nic jiného s tím dělat nepůjde.

Dobrý den. V takovém případě to doporučuji řešit s advokátem. Koukněte na článek sem http://www.cikr.cz/sluzby/prava-cestujicich-v-letadle/
U nás to zabralo a to jsme to zdaleka neměli tak hrozné :slight_smile: