Kontakt Lufthansa

Zdravím všechny, objednali jsme 3 letenky do Orlanda se společností Lufthansa. Bohužel došlo k chybě, kdy jsme si nevšimli, že jsou tzv. no-refund. Dva členové nemohou ale v daném termínu letět. Přebookovat jdou ale pouze všechny 3, což není k ničemu, protože přítelkyně musí letět. Potřeboval bych radu, jak kontaktovat Lufthansu? Už jsem se jim snažil dovolat do Prahy, do Vídně i do Německa, ale jenom automat. Psal jsem i mail na customer.relations@lufthansa.com ale stále bez odpovědi. Potřeboval bych to nutně pořešit, protože se jedná o hodně vysokou sumu peněz. Má někdo nějakou radu? Má cenu se vydávat do Prahy na ulici Jindřišskou, kde má Lufthansa sídlit? Předem díky moc za vše!
Robert

Zdravím Bobe,

pokud jsou všechny tři letenky na jedné rezervaci, měli by jít jednotliví cestující odseparovat pod vlastní PNR (booking number). Pokud reálně poletí pouze přítelkyně, bude stačit oddělit pouze ji. Zatímco s rezervací pro zbylé dva členy původní výpravy se může manipulovat. :slight_smile:

Linka na pražské zastoupení funguje, jen je potřeba se obrnit trpělivostí. Sektor obecně nestíhá a člověk na lince kolikrát visí i několik hodin, než se s agentem na druhé straně telefonu spojí. :confused: Budu držet palce, ať se to povede co nejdříve. :four_leaf_clover:

Zdar,
děkuji. Je lepší tam jet osobně na pražskou pobočku?
měj se a díky!
Bob

Na pobočku bych nejezdil. Nejedná se o klasickou kamennou pobočku, jako spíše sídlo zástupce dopravce.

Doporučuju telefonickou cestu řešení problému. Případně zkus ještě využít chatbota na webu LH (proklikat se přes úvodní “robotí hlášky” a snažit se o spojení se živým agentem). A ještě jeden tip: často aerolinky poměrně slušně reagují na zprávy na sociálních sítích (Facebook nebo Twitter).