Koronavirus a prodejci

Zdravím Vás, prosím o radu. Mám koupené letenky přes kiwi (chyba…) a mám koupelny let z Prahy přes Londýn do Los Angeles. Přišel mi e-mail od American Airlines že ruší cestu z Londýna do Los Angeles. American Airlines nabízí možnost letenky přebookovat a doplatit si rozdíl - s tím, že odpustí poplatek za booking. Kiwi nabízí ve formě kreditu asi 70% ceny letenky anebo možnost si za 544kc koupit od nich asistovanou refundaci s tím, že se pokusí získat zpět co nejvíce peněz - ale je to dle podmínek aerolinek… co byste si vybrali? Mate někdo zkušenosti s tím, jestli je to lepší tisknout, zaplatit jim aby to zkusili vymoct nebo vzít kredit? Nevím jestli American Airlines nabízí na toto vracení peněz anebo bych o peníze případně přišel úplně a v tom případě by bylo lepší vzit kredit?

Děkuji za rady

Zdravím, já bych se vůbec s Kiwi nebavil o nějakém částečném kreditu, ale trval bych, aby vrátili všechno. Aerolinky se brání vracet cash, tak alespoň voucher na 100 % částky, kterou jste zaplatil za letenky. Určitě bych trval na 100 % a ne na 70 %, to je zas nějakej kiwi-vojeb. :smiley:

AA dává za stornované lety voucher, takže bych byl v klidu.

A příště kupovat letenky u českého prodejce, který vám vrátí bez keců 100 %. :slight_smile: