Vrácení peněz za storno letenky

Chtěla bych Vás poprosit o radu, jak jste řešili vrácení částky za letenky, když ji společnost skrz COVID stornovala v květnu a stále nám nebyly vráceny peníze ani nabídnut voucher. Bohužel jsme poprvé nekupovali přímo u letecké společnosti (TAP PORTUGAL) ale přes “prostrednika” FLUGLADEN.Let měl být na Azorské ostrovy. Neustále nám chodí pouze automatické emaily ať vyčkáme, že řeší spoustu případů. Myslíte, že je nějaká možnost jak získat peníze, či dostat voucher? Předem děkuji za jakýkoliv názor

Ahoj Míšo,

pokud jste kupovala letenky u některého z “pochybných prodejců”, bude Vás aerolinka vždy odkazovat na toho prodejce. Zkusila jste kontaktovat právě toho prodejce nebo zatím “jen” aerolinku? :slight_smile:

Osobně se domnívám, že dostat peníze z “Flugladen” bude téměř nadlidský úkol. Řešil bych to cestou chargebacku u své banky – možnost, které dávám nejvyšší šance.