AirChina - problém s e-ticket a check in

Dobrý den,

Včera jsem koupil letenku s AirChina, protože mi nešlo zaplatit přímo na stránce aerolinky, zvolil sem třetí stranu (v tomto případě Opodo).
Problém je, že ačkoli mám e-ticket a číslo rezervace, na AirChina mi to hlásí, že e-ticket neexistuje and passenger také ne.
Kontaktoval jsem Opodo a bylo mi řečeno, že toto je u AirChina normální, a že si musím udělat check in až na letišti.
Mám teď velké obavy z toho, letím s Vídně do Vietnamu na několik měsíců a nechci naplánovat celý výlet a očkování abych pak prisel na letiště a nikdo o mé rezervaci nevěděl.

Máte někdo zkušenosti s podobným problémem?

S pozdravem,
Aloun

Dobrý den, je naprosto normální, že pokud kupujete letenky u zahraničních prodejců, často dostanete jen nějaké potvrzení a ne kód pro aerolinku (abyste si udělal seating, on-line check-in a další věci).

Jestli proběhla platba a máte od Opodo potvrzení a čísla e-tickets, byl bych v klidu. Úplně 100 % si to můžete ověřit tak, že zavoláte aerolince, ale je to zbytečné. Jinak klasika, příště doporučuji kupovat letenku u českých prodejců, samozřejmě nejlépe u nás. :slight_smile:

Děkuji za odpověď, jsem o něco klidnější! :slight_smile: