Wizz kompenzace

Zdravím, nemá někdo zkušenosti s výkladem nařízení 261/2004 EU ke ztrátě nároku na kompenzaci z důvodu stávky letištního personálu? Myslí se tím letištní personál cílového/odletového letiště, nebo i nějakého jiného, kterým argumentuje aerolinka? Díky!

Zdravím, Jiří,

pokud došlo ke zpoždění letadla kvůli stávce letištního personálu na letišti, na kterém letadlo předtím stavělo, tak bohužel na kompenzaci nárok nemáte. :frowning:

Přeji mnoho dalších cest, které již budou bez zpoždění.
emča

Děkuji za odpověď, Emčo! Jednalo se tam o zrušení letu nahlášené den předem. Myslíte, že ani v tomto případě nemá smysl zkusit nějakou agenturu? Jiří

Samozřejmě za vyzkoušení agentury nic nedáte. My máme příjemné zkušenosti se společností Claim Cloud. Stávka personálu je však situace, na kterou se kompenzace zpravidla nevztahují, i když byla nahlášená předem.

Přeji pěkný zbytek dne. :slight_smile:
E.

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda si myslíte, že bude nárok na kompenzaci za let z Tel Avivu do Budapešti, když byl zrušen méně než 24h před odletem a jiné letecké společnosti odsud stále létají (např. Ryanair)?

Zdravím, Marie,

bohužel i v tomto případě se jedná o situaci, za kterou aerolinka nemůže (vyšší moc) a nárok na kompenzaci nemáte. Ale jak jsem zmínila výše, za zkoušku nic nedáte, třeba se vám poštěstí. :slight_smile:

Přeji hezký zbytek dne.

Emča