Wizz kompenzace

Zdravím, nemá někdo zkušenosti s výkladem nařízení 261/2004 EU ke ztrátě nároku na kompenzaci z důvodu stávky letištního personálu? Myslí se tím letištní personál cílového/odletového letiště, nebo i nějakého jiného, kterým argumentuje aerolinka? Díky!

Zdravím, Jiří,

pokud došlo ke zpoždění letadla kvůli stávce letištního personálu na letišti, na kterém letadlo předtím stavělo, tak bohužel na kompenzaci nárok nemáte. :frowning:

Přeji mnoho dalších cest, které již budou bez zpoždění.
emča

Děkuji za odpověď, Emčo! Jednalo se tam o zrušení letu nahlášené den předem. Myslíte, že ani v tomto případě nemá smysl zkusit nějakou agenturu? Jiří

Samozřejmě za vyzkoušení agentury nic nedáte. My máme příjemné zkušenosti se společností Claim Cloud. Stávka personálu je však situace, na kterou se kompenzace zpravidla nevztahují, i když byla nahlášená předem.

Přeji pěkný zbytek dne. :slight_smile:
E.